Nieuwsbrief

Campagnemateriaal: Facebook omslagfoto: Bevolkingsonderzoek Borstkanker

Maak gebruik van de facebook omslagfoto met de slogan "De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?" en zet het Bevolkingsonderzoek Borstkanker in de kijker.

Voor wie?

Vrouwen van 50 tot 69 jaar, de doelgroep van het Bevolkingsonderzoek Borstkanker.

Wie kan er met dit materiaal aan de slag?

Gemeenten, OCMW’s, lokale dienstencentra, huisartsen, apothekers, welzijnsorganisaties, verenigingen…

Waarom?

Elk jaar wordt in Vlaanderen bij 6000 vrouwen borstkanker ontdekt. 8 op 10 vrouwen overleven de ziekte, dankzij vroege opsporing en de geïndividualiseerde behandeling. Geef daarom aandacht aan het Bevolkingsonderzoek Borstkanker. Met de e-mailbanner van het Centrum voor Kankeropsporing zet je het Bevolkingsonderzoek Borstkanker in de kijker.

← Vorige

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen